MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 با گوگل مپ جدید در حین رانندگی مسیر خود را با هلی کوپتر ببینید

 
گوگل هر روز بهتر از دیروز. با این سرعتی که گوگل در حال اضافه کردن امکانات به نقشه های خود است، بعید نیست تا چند وقت دیگر نمای زیر زمین از هر جای کره زمین را نیز نشان دهد. به هر حال به تازگی قابلیت جدیدی به نقشه های گوگل اضافه شده است که به کمک آن می توانید نمای هوایی سه بعدی از مسیر خود را قبل یا در حین رانندگی مشاهده کنید.
با این قابلیت جدید کاربران نقشه گوگل می توانند بر فراز مسیر مورد نظر خود به پرواز در آیند و دید پرنده از مسیر خود را داشته باشند تا برای مسافرت، دوچرخه سواری یا هر نقل و انتقال دیگری دید دقیقی از جاده داشته باشند.
قابلیت پیش نمایش سه بعدی (که به دید هلی کوپتر معروف شده است) بخشی از Google Directions می باشد. کاربران کافی است ابتدا، میانه و انتهای مسیر خود را مشخص کنند تا طبق معمول مسیر برای آن‌ ها به تصویر کشیده شده و جهت یابی انجام شود و کلید 3D Play جدید نیز در کنار جهت های نشان داده شده ظاهر می شود.
به گفته پل یانگ، مهندس نقشه های گوگل، «نقشه بطور اتوماتیک به نمای Earth رفته و پرواز بر فراز مسیر پیشنهادی آغاز می شود. برای اینکه حرکت گام به گام همراه شما باشد، محل فعلی شما نیز در پنل سمت چپ روشن می شود. می توانید با انتخاب محلی دیگر، به هر جای دلخواه از مسیر بروید».
همچنین امکان متوقف کردن پیش نمایش سه بعدی با لمس یا کلیک روی نواحی بیرون از جاده وجود دارد و در کنار آن ابعاد نمای دو بعدی نیز با کلیک روی کلید 2D در پنل چپ نمایش داده می شود.
این پیش نمایش سه بعدی از مسیر، در اولین نگاه به نظر می رسد که تجربه ای جدید از نقشه ها و جهت یابی گوگل را به ما بدهد. همین حالا مسافرت خود را با هلی کوپتر در گوگل آغاز کنید و نظرات خود را در مورد آن بگویید.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 333164
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1